Un blog de viajes - Travellerspoint

Indonèsia...

Jogya... Never ending Asia

Aquesta entrada l'estem redactant des de l'aeroport de Jogya... són les 14:30 del migdia i estem esperant l'avió cap a Lombok.

Portem dos dies a Indonèsia... i ja podem dir que el canvi de país ha estat espectacular.... Si Singapore es troba dos passos per sobre de Catalunya en molts aspectes, Indonèsia es troba uns quants anys enrere nostre... El canvi és doncs, evident per nosaltres.

La nostra estada a “Jogya” ha estat de collons. Hem gastat molt poc i ens hem trobat allò que estàvem buscant: DESCONNNECTAR!!!

Jogya és la típica ciutat turística del sudest asiàtic... ni més ni menys... mercats, tradició VS modernitat, xiringos econòmics, guest houses... etc.

Només arribar ja vam tenir les primeres diferències pel tema allotjament: Equip A Mike & Pillo VS Equip B Titorro content & Suka. Després de buscar varis Guesthouses, vam arribar a un acord: 200.000 rupies per habitació doble amb aire acondicionat... ni tu ni jo...

La primera tarda la vam passar passejant i gaudint dels preus locals... la cervesa fresca Bingtang, les terrassetes i els típics garitos del sudest asiàtic... NICE!
La primera surprise del viatge... primera nit a Jogya... 4:30 de la matinada: “ALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA UACBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!... YAAALLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.... ALAAAAAAAAAAAAA!!!!!” Si, Indonèsia és un país budista, catòlic, hinduista... i MUSULMÀ, per sobre de tot (excepte Bali, més Budista & B & Hinduista). I nosaltres ens trobàvem a 20 metres de la mesquita del centre de Jogya... i l'Imam d'aquesta és com un putu rellotge... cada nit, allà a les 4:30, com un clau... es fot a “berrear como un hijo de satán”... i et desperta, i et costa dormir... i et cagues en la mare que l'ha matriculat.

El dia següent (22 de setembre) vam visitar Borobudur, un dels temples més sagrats del sudestasiàtic, diuen, rollo Angkor Wat... Ni de conya és tan espectacular, però fotogènic ho és... i molt!

El viatge va ser en bus local, sinònim de fumar a dins i anar amb les portes ben obertes...
Després de la visita, va venir el moment Pillo... aquell que tothom està esperant tot l'any mentres un treballa i pensa en les merescudes vacances, el moment Pillo.... un dinar de 20 cèntims per persona en el “cuchitril” de joe més gran que un pugui veure... la cabanya del tio tom, amb merda per parar un tren i el menjar apilat i exposat a mosques, aranyes, estornuts, tos, capellans i guarreries vàries... SI! Allà, vam jalar... arròs, històries picants i pollastre... un banquet.

La tarda va ser tranquila al “nostre” bar de Jogya... el Bedhots.... terrasseta, yogurt amb fruita, cervesa fresca, piti... Internet... la BOMBA! D'aquest bar vam marxar al del costat i vam passar una estoneta amb la Cris i el Pep (www.lolyplanet.com) xerrant i bebent birrilles.

El sopar va ser una altra cosa... jeje... voliem “carnaca”... i així va ser: terrasseta, barbacoa, cervesa fresca... tot bé, no? DONCS NO... el paio que ens servia era gairebé border... i una vegada servits el Maik, Pillo & Suka,... van portar el plat al Titorro... un filet, però amb salsa barbacoa per sobre i sense la truita que havia demanat... El Tito li repeteix el que ell volia “Filet poc fet i una truita, sense salsa”.... el cambrer li repeteix la comanda mirant el plat.... “Filet poc fet, sense salsa i amb truita”... doncs ni poc fet, ni sense salsa i sense truita... però el cambrer repetia el que el Tito li deia “Filet poc fet, sense salsa i amb truita”... JAJAJA!!! Al final ho va entendre... i... després de 30 minuts de rellotge, i mil comentaris hipermegabrutals del Titorro “vaya jerna, menuda bastardo, puto border...”van portar-li el mateix filet, però molt més fet del compte... reacció Tito....... No comments!

L'hora de pagar va ser la millor... el mateix cambrer ens porta “the bill”: 106.000 rupies... 10 euros per 4 filets, 1 cervesa, 1 plat de patates fregides, 1 plat de verdures, 1 coke, 2 botelles d'aigua... JAJAJA!!! Al menys haurien d'haver estat 300.000 rúpies... així que vam deixar els diners i vam pirar per potes, abans que el jefe del cambrer border es donés cuen... No vam riure ni res!

A la nit vam deixar-nos caure per la disco “Republic”... un lloc ple de matxos Indonesis i cervesa dolenta i cara... a dormir.

.... i a escoltar al Iman a les 4:30...

Aquest matí hem esmorzat al Bedhots i hem passejat pel mercat local... Suki i els seus mercats de fruita, verdura, peix i carn...

A les 12:30 hem pillat el taxi cap a l'aeroport de Jogya, hem “dinat” un donut de xocolata i Voilà... vers Lombok en avió... Sortida Jogya – Surabaya...

Com hem dit al principi, abans estàvem a l'aeroport de Jogya redactant aquesta entrada... ara ja no, aquest tros el fem des de l'aeroport de Surabaya... on estem fent connexió, esperant l'avió a Mataram... portem un retràs, d'almenys, hora i mitja... (ja tenim al tito al costat dient que es caga en la orden....):) Quin mega pal d'espera...

See U Jogya... Hello Lombooook!?!?

Publicado por asiantryp 23:28 Publicado en Indonesia Comentarios (0)

Singapore...

Massatges, patos laqueados & Chinatown

Aquestes línies les estem escrivint des de l'aeroport de Changi. Són les 11 menys 10 al rellotge del Pillo i estem esperant l'avió cap a Jogyakarta, un poble al sud de Jakarta, a l'ïlla de Java, Indonèsia.

Just al davant tenim una parella de fet: el tiet mikel i l'autèntic titarraco, semblen dos gais de quilo...

Per fi, està sonant l'avís d'embarcamanent... yuhuuuu... Pirem cap a “Indo”, cap a les platges, cap al paradís? Això esperem...

Ahir vam deixar el blog al matí... sota la pluja de nassos que ens va retenir mig dia al Hostel. I sembla mentida, però el dia va ser llarg... Marmota Tito & Marmota Maik es van llevar a les 13... per anar directament a Chinatown a fer un Pato Laqueado... “Me la suda tío, yo quiero catar un puto pato de esos tío”...

Després del pato vàrem anar a fer-nos un megamassatge xinès pel Chinatown... quina tela... un massatge terapèutic a sacpac... sentiem cridar al titorro des de l'altra punta del centre... “Bffff.... Bfff... Puaaajjjj... Puaaajjj... Jodeeeeeer....”. Es clar, el paio li va dir “strong strong”.... i el xinorro li va fer cas:)

En acabat, en Suka va pirar cap a les oficines de la Generalitat de Catalunya a veure al seu “jefe” de Paris... i discutir sobre la possibilitat d'anar a viure a Singapore i treballar-hi... Mentrestant, els trio maravilla van passar la tarda de “shopping, shopping...” By Pillo:)

Ja per la nit, en Maik se'n va anar a dormir ben d'hora, i en Tito, Pillo & Suka van pirar a Marina Bay, a veure els gratacels i els edificis il.luminats, així com el circuit de F1 (que es portarà a terme next weekend)... Quin espectacle!

Avui, ben aviat, i una altra vegada sota la pluja, em pillat un taxi per anar a l'aeroport... propera destinació: Jogyakarta!

Publicado por asiantryp 23:11 Publicado en Singapur Comentarios (2)

Arrival and first day in Singapore

Meeting Titorro in the Airport and more.... first steps in Singapore!!

sunny 30 °C

Ja estem a Singapore! Vam arribar dissabte, després d'unes 16 hores d'avions, via Frankfurt...
Haviem viatjat 3 per una banda via Frankfurt amb Lufthansa (Suki, Pillo & Maik) i 1 per una altra (El Titorro content)... Així, el meeting l'haviem previst al mateix aeroport... però Changi és ENORME.

Així, quan vam arribar, els de Frankfurt vam decidir fer un cafetó i unes torradetes mentres esperàvem al autèntic Titorro Retinas el rei de las golosinas... i va aparèixer ell: "Bastardos tio, hijos de satán... estaba esperando en la Terminal 2 ostia..." Bon dia amics meus, volia dir el nanu... però li va sortir allò de la "bouche".

En fi... ja érem els 4 komodos, i ens dirigiem a Indonèsia... però abans passariem uns dies per Singapore!!! large_8IMG_0593.jpg

Pillem un taxi i cap al mega hotelaco 5 étoiles... al centre del que a dia d'avui ja sabem... L'autèntic barri prostíbul de Singapore... jajaja!!! Que fort...

Benarribats a l'hotel... distribuim l'habitació... i decidim que l'autèntic Titorro content dormi al terra, sobre un matalàs pollós... eh! va voler-ho ell:) I ens disposem a sortir a descobrir la city de nit...

Quina surprise de city... és la bomba, una mescla cultural brutal... amb barris indis, thais, xinesos... la BOMBA!!! I un centre de lujetis que flipes amb una especie de zona de festa que abarca 4 o 5 carrers al costat del¡ riu (Clarke Quai) large_3IMG_0604.jpg

Cada cervesa ens va costar 15 dòlars... només dic això. Així que vam pirar a dormir.

L'endemà, dia 18 de setembre el vam passar turistejant per Singa... visitant Marina Bay, el centre financer, little india... fins que vam anar a petar... casualment... en un barri especialitzat en botigues de PESCA... ja que, algú de nosaltres volia comprar-se una CANYA de PESCAR... serà aquest algú.... LO TIET MIKEL QUE VA A FRANçA???:)

Vam, menjar en un barri tailandès... i les reminiscències d'un viatge de mig any recorrent per Àsia em van "sacsejar" els meus records més ben guardats... aaaaix!

Després de passejar per Singa... cansats, ens vam tirar al Bus turístic... si, si... vam donar 2 voltes a la city en bus! Alguns van aprofitar per dormir.

Cal dir que la ciutat de SIngapore és totalment acollonant... manté una tònica asiàtica brutal, però molt més ordenada i neta... amb una multicuturalitat espectacular...

Per la nit vam acabar sopant un hot pot xinès que va dutxar al Pillo d'oli i fum:) Pirem a sobar!...

...

Avui, dia 19 de setembre, PLOU molt... i en Suki té una reunió de feina a les 17:30...

Keep in touch!

Publicado por asiantryp 20:40 Publicado en Singapur Tagged singapore Comentarios (2)